Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky obchodnej spoločnosti:
PAR-TRADE s.r.o IČO 47556 200 ( dalej na Obchodnom registri )
1.ÚVODNÉ USTANOVENIA

  1. Ustanovenie odchylné od obchodných podmienok je možné dojednať
    v kúpnej zmluve.
  2. Odchylné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami
    obchodných podmienok.
  3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej
    zmluvy.
  4. Definícia niektorých základných pojmov v obchodných podmienkach:
    „Spotrebiteľská zmluva“ je kúpna zmluva, ak zmluvnými stranami sú na jednej strane
    dodávateľ a na druhej strane spotrebiteľ;
    „Predávajúci“ (dodávateľ) osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy
    koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Je to
    podnikateľ, ktorý spotrebiteľovi ponúka alebo predáva výrobky alebo poskytuje
    služby a taktiež podnikateľ, ktorý priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov
    dodáva kupujúcemu výrobok;
    „Spotrebiteľ“ (kupujúci) je osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre
    osobnú potrebu alebo pre príslušníkov svojej domácnosti, a ktorá pri uzatváraní a
    plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej
    podnikateľskej činnosti;
    Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej
    zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti alebo
    v rámci výkonu samostatného povolania;
    Uzatvorenie kúpnej zmluvy – objednávka kupujúceho predstavuje návrh na
    uzatvorenie kúpnej zmluvy. Samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom
    doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu,
    čiže záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho. Od tohto momentu
    medzi predávajúcim a kupujúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú
    vymedzené kúpnou zmluvou a týmito obchodnými podmienkami;
    „Tovar“ znamená vec vo vlastníctve predávajúceho ponúkanú predávajúcim k
    predaju ; a ak je k tovaru ponúkaná, tak aj licencia k užívaniu tejto veci;
  5. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
    2.1 Všetka prezentácia tovaru umiestnená vo webovom rozhraní obchodu je
    informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu
    ohľadom tohto tovaru.
    2.2 Webové rozhranie obsahuje informácie o ponúkanom tovare a službách,
    požiadavky zákazníkov sú riešené individuálne, vypracúva sa cenová ponuka na
    mieru. podľa zvolených parametrov produktu zákazníka. Ceny tovarov a služieb sú
    uvedené bez DPH, ku ktorej sa pre slovenské subjekty prirátava DPH v hodnote 20%.
    Ak má obchodný partner aktívnu registráciu IČ DPH pre spoločnosť v zahraničí,
    faktúra sa vystavuje bez DPH. Ceny tovaru a služieb zostávajú v platnosti po
    dobu, ktorá je bližšie určená v cenovej ponuke, alebo prostredníctvom komunikácie
    v obchodnom zadaní. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť
    predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu s kupujúcim za individuálne dohodnutých
    podmienok.
    3.3. Náklady spojené s balením a dodaním tovaru sú individuálne v závislosti od
    rozmerov, hmotnosti, poprípade krajiny doručenia.
    3.4. Za objednanie tovaru alebo služby sa pokladá potvrdenie cenovej ponuky zo
    strany zákazníka emailovou, telefonickou alebo ústnou formou.
    3.5 Akákoľvek úprava parametrov je možná pred potvrdením cenovej ponuky,
    zákazník však musí rátať s prípadným zdržaním alebo úpravou ceny výsledného
    produktu(služby).
    3.6 Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo
    tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho
    o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne, emailom či telefonicky).
    3.7 Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká doručením prijatia
    objednávky (akceptáciou), ktorá je predávajúcim zaslané kupujúcemu elektronickou
    poštou, alebo telefonicky alebo ústne.
    3.8 Kupujúci má právo až do momentu potvrdenia cenovej ponuky a to z
    akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu od zmluvy odstúpiť. Za odstúpenie od
    kúpnej zmluvy sa považuje aj také právne konanie predávajúceho, kedy predávajúci
    oznámi kupujúcemu, že ním objednaný tovar nemožno dodať. V prípade odstúpenia
    od kúpnej zmluvy predávajúcim podľa tohto bodu obchodných podmienok vráti
    predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od
    odstúpenia od kúpnej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým ich predávajúci od
    kupujúceho prijal. Tovary a služby vyrábané na mieru podľa špecifických požiadaviek
    zákazníka nie je možné po potvrdení objednávky zrušiť. V takomto prípade
    predávajúci môže vyúčtovať služby a nakúpené tovary pre túto objednávku,
    poprípade alikvotnú časť.
    3.9 Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní
    kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných
    prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na
    internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám.
  6. CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY
    4.1 Kupujúci má právo zvoliť si z možností platby ponúknutú predávajúcim.
    4.2 Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu tiež
    náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je uvedené
    vyslovene inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaním tovaru.
    4.3 Pokiaľ niektorý zo spôsobov platby obsahuje informácie o nákladoch na
    prevedenie takejto platby, je Užívateľ povinný znášať náklady na prevedenie tejto
    platby.
    4.4 Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru, ktorý je predmetom kúpnej
    zmluvy až do úplného zaplatenia kúpnej ceny za daný tovar kupujúcim.
    4.5 Pokiaľ nie je uvedené inak, predávajúci spravidla nepožaduje od kupujúceho
    zálohu, či inú obdobnú platbu. Týmto nie je dotknuté ustanovenie bodu 4.8
    obchodných podmienok ohľadom povinnosti uhradiť kúpnu cenu tovaru vopred.
    4.6 V prípade platby v hotovosti alebo v prípade platby na dobierku je kúpna cena
    splatná pri prevzatí tovaru, pokiaľ nie je uvedené alebo s kupujúcim dohodnuté inak.
    V prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná 14 dní od uzavretia kúpnej
    zmluvy, pokiaľ nie je uvedené alebo s kupujúcim dohodnuté inak.
    4.7 V prípade bezhotovostnej platby je kupujúci povinný uhrádzať kúpnu cenu
    tovaru spolu s uvedením variabilného symbolu platby určeným predávajúcim. V
    prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu splnený
    okamihom pripísania príslušnej čiastky na účet predávajúceho.
    4.8 Predávajúci je oprávnený, najmä v prípade, že:
  7. zo strany kupujúceho nedôjde k dodatočnému potvrdenie objednávky (bod.
    3.6 obchodných podmienok), alebo
  8. v prípade okolností hodných osobitného zreteľa (napr. mimoriadna situácia,
    núdzový stav, karanténne opatrenia, neštandardná situácia na trhu alebo
    problémy na trhu s doručovaním zásielok),
    požadovať od kupujúceho uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru
    kupujúcemu.
    4.9 Predávajúci má právo poskytnúť kupujúcemu zľavu z ceny tovaru.
    4.10 Ak je to v obchodnom styku obvyklé, alebo ak je tak ustanovené všeobecne
    záväznými právnymi predpismi, vystaví predávajúci ohľadom platieb realizovaných
    na základe kúpnej zmluvy kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad –
    faktúru vystaví predávajúci kupujúcemu po uhradení ceny tovaru a zašle ho v
    elektronickej podobe na elektronickú adresu kupujúceho.
    4.11 V prípade oneskorenia Kupujúcim s úhradou dohodnutej kúpnej ceny je
    Predávajúci oprávnený požadovať od Kupujúceho úhradu úrokov z omeškania, t.j. za
    každý deň po splatnosti faktúry rovnej 0,01 % z ceny Predmetu plnenia. Okrem
    nároku na úrok z omeškania má predávajúci nárok na úhradu náhrady škody, ktorá
    Predávajúcemu vznikla v súvislosti s oneskorením platby Kupujúceho a to v plnej
    výške. Oneskorenie úhrady vyúčtovanej ceny Kupujúcim sa považuje za porušenie
    Kúpnej zmluvy.
  9. PREPRAVA A DODANIE TOVARU
    5.1 V prípade, ak je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitnej požiadavky
    kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto
    spôsobom dopravy.
    5.2 Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené
    kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní.
    5.3 V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať
    opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci
    povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady
    spojené s iným spôsobom doručenia.
    5.4 Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť
    obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť bezodkladne oznámiť
    prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom
    vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Týmto nie sú
    dotknuté práva kupujúceho zo zodpovednosti za vady tovaru a ďalšie práva
    kupujúceho vyplývajúce zo všeobecne záväzných právnych predpisov.
    5.5 Predávajúci sa zaväzuje dodať tovar užívateľovi podľa svojich prevádzkových
    možností v termíne dohodnutom v cenovej ponuke, inej komunikácii alebo v kúpnej
    zmluve.
    5.6 Nebezpečenstvo straty, poškodenia a/alebo zničenia tovaru, ktorý je
    predmetom kúpnej zmluvy prechádza na kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom,
    momentom prevzatia daného tovaru kupujúcim.
    5.7 Nebezpečenstvo straty, poškodenia a/alebo zničenia tovaru, ktorý je
    predmetom kúpnej zmluvy prechádza na osobu, ktorá nie je spotrebiteľom,
    momentom doručenia tovaru k jej rukám.
    5.8 Ďalšie práva a povinnosti strán pri preprave tovaru môžu upraviť osobitné
    dodacie podmienky predávajúceho, ak sú predávajúcim vydané.
  10. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
    6.1 (Pozri bod 3.8 ) Kupujúci má právo až do momentu potvrdenia cenovej ponuky a
    to z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu od zmluvy odstúpiť. Za
    odstúpenie od kúpnej zmluvy sa považuje aj také právne konanie predávajúceho,
    kedy predávajúci oznámi kupujúcemu, že ním objednaný tovar nemožno dodať. V
    prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy predávajúcim podľa tohto bodu obchodných
    podmienok vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich
    (14) dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, a to rovnakým spôsobom, akým ich
    predávajúci od kupujúceho prijal. Tovary a služby vyrábané na mieru podľa
    špecifických požiadaviek zákazníka nie je možné po potvrdení objednávky zrušiť. V
    takomto prípade predávajúci môže vyúčtovať služby a nakúpené tovary pre túto
    objednávku, poprípade alikvotnú časť.
    6.2 V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy podľa bodu 5.1 obchodných podmienok
    vráti predávajúci peňažné prostriedky prijaté od kupujúceho do štrnástich (14) dní od
    odstúpenia od kúpnej zmluvy kupujúcim, a to rovnakým spôsobom, akým ich
    predávajúci od kupujúceho prijal. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy po
    záväznom potvrdení cenovej ponuky akoukoľvek vyššie zmienenou formou(ústne,
    mailom, telefonicky..), predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky
    kupujúcemu.
    6.3 Nárok na úhradu škody vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený
    jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
    6.4 Ak je spoločne s tovarom poskytnutý kupujúcemu darček, je darovacia zmluva
    medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s rozväzovacej podmienkou, že ak
    dôjde k odstúpeniu od kúpnej zmluvy kupujúcim, stráca darovacia zmluva ohľadom
    takéhoto darčeka účinnosti a kupujúci je povinný spolu s tovarom predávajúcemu
    vrátiť aj poskytnutý darček.
    6.5 V súlade s ust. § 7 ods. 6 ZOSND Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej
    predmetom je:
  11. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru
    vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného
    spotrebiteľa,
  12. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť
    z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého
    ochranný obal bol po dodaní porušený,
  13. predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-
    obrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných
    v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
  14. poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa
    jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a
    spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto
    súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
  15. predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od
    predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým
    spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu
    predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a
    zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.
  16. PRÁVA Z REKLAMAČNÉHO PLNENIA, Reklamácia
    7.1 Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z reklamačného plnenia sa
    riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami §
    499 až § 510, § 596 až § 600 a § 619 až 627 Občianskeho zákonníka a zákonom č.
    250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č.
    372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov ).
    7.2 Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá nedostatky.
    Uvedené neplatí, ak je predmetom kúpnej zmluvy tovar s nedostatkami, ktoré je
    predávajúci, ak sú mu známe, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti mu mali byť
    známe, povinný oznámiť pred uzavretím kúpnej zmluvy kupujúcemu. Najmä
    predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:
    a) má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a ak chýba takáto dohoda, má také
    vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával
    vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy vzťahujúcej sa k tomuto tovaru,
    b) sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému
    sa tovar rovnakého druhu bežne používa,
    c) tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohodnutej vzorky alebo predlohe, ak
    bola akosť alebo prevedenie tovaru určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
    d) je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
    e) tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
    7.3 Nedostatky musí kupujúci uplatniť u predávajúceho bez zbytočného odkladu,
    maximálne do 7 dní. Kupujúci je oprávnený uplatniť právo z reklamačného plnenia v
    čase dvanásť (12) mesiacov od jeho prevzatia tovaru. Ak je na predávanom tovare, na
    jeho obale, návode pripojenému k tovaru alebo v reklame v súlade s inými právnymi
    predpismi uvedená doba, po ktorú je možné tovar použiť, použijú sa ustanovenia o
    záruke za akosť (§ 616 až 618 Občianskeho zákonníka). Zárukou za akosť sa
    predávajúci zaväzuje, že tovar bude po určitú dobu spôsobilý na použitie na obvyklý
    účel, alebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Ak kupujúci vytkol predávajúcemu vadu
    tovaru oprávnene, nebeží lehota na uplatnenie práv z reklamačného plnenia ani
    záručná doba po dobu, po ktorú kupujúci nemôže chybný tovar užívať. Ak ide o
    prototypovú výrobu, na aplikáciu, ktorá predtým neexistovala, výrobok/služba bola
    vytvorená na mieru, kupujúci akceptuje možné odchýlky vlastností alebo správania
    sa materiálov, z ktorých bol daný prototyp vyrobený.
    7.4 Právo z reklamačného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím
    tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
    7.5 Práva zo zodpovednosti za vady tovaru sa uplatňujú u predávajúceho. Ak je však
    v potvrdení (záručnom liste) vydanom predávajúcim kupujúcemu ohľadom rozsahu
    práv zo zodpovednosti za chyby tovaru uvedená iná osoba určená k oprave, ktorá je
    v mieste predávajúceho alebo v mieste pre kupujúceho bližšom, uplatní kupujúci
    právo na opravu u toho, kto je určený na vykonanie opravy. S výnimkou prípadov, keď
    je na vykonanie opravy určená iná osoba podľa predchádzajúcej vety je predávajúci
    povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je prijatie reklamácie
    možné s ohľadom na sortiment predávaných výrobkov alebo poskytovaných služieb,
    prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Predávajúci je povinný kupujúcemu
    vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom
    reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci požaduje; a ďalej potvrdenie
    o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a
    čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Táto
    povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby určené predávajúcim na vykonanie opravy.
    7.6 Práva z reklamačného plnenia je kupujúci oprávnený uplatniť u predávajúceho
    najmä na adrese jeho sídla a/alebo prevádzky, elektronickou poštou na adrese –
    partradesk@gmail.com. Za moment uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy
    predávajúci obdrží od kupujúceho reklamovaný tovar.
    7.7 Kupujúci oznámi predávajúcemu, aké právo z reklamačného plnenia si zvolil, pri
    oznámení chyby, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení chyby. Vykonanú
    voľbu nemôže kupujúci zmeniť bez súhlasu predávajúceho; to neplatí, žiadal Ak
    kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže ako neopraviteľná.
    7.8 a) Ak nemá tovar vlastnosti stanovené v bode 7.2 obchodných podmienok, môže
    kupujúci požadovať aj dodanie nového tovaru bez chýb, ak to nie je vzhľadom k
    povahe vady neprimerané, ale ak sa vada týka len súčasti tovaru, môže kupujúci
    požadovať len výmenu súčasti; ak to nie je možné, môže odstúpiť od zmluvy. Ak je to
    však vzhľadom k povahe chýb neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez
    zbytočného odkladu, má kupujúci právo na bezplatné odstránenie chyby.
    b) Právo na dodanie nového tovaru, alebo výmenu súčasti má kupujúci aj v prípade
    odstrániteľnej chyby, ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po
    oprave alebo pre väčší počet chýb. V takom prípade má kupujúci aj právo od zmluvy
    odstúpiť. Ak neodstúpi kupujúci od zmluvy alebo neuplatní právo na dodanie nového
    tovaru bez vád, na výmenu jeho súčasti alebo na opravu tovaru, môže požadovať
    primeranú zľavu.
    c) Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu predávajúci nemôže
    dodať nový tovar bez chýb, vymeniť jeho súčasť alebo tovaru opraviť, ako aj v
    prípade, že predávajúci nevykoná nápravu v primeranom čase, alebo že by zaistenie
    nápravy kupujúcemu pôsobilo značné ťažkosti.
    7.9Ak kupujúci oprávnene uplatnil právo z reklamačného plnenia v lehote uvedenej v
    ust. § 599 Občianskeho zákonníka a v rámci tejto lehoty oznámil predávajúcemu
    nevyhnutné náklady, ktoré mu vznikli pri uplatnení práva z reklamačného plnenia,
    potom mu patrí aj náhrada týchto nákladov.
    7.10 a) Reklamácia tovaru, vrátane odstránenia chýb daného tovaru, musí byť
    vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia
    reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú na dlhšej lehote. Po
    uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, akoby sa jednalo o podstatné
    porušenie kúpnej zmluvy.
    b) Lehota na vybavenie reklamácie neplynie v prípade, že predávajúci neobdržal od
    kupujúceho všetky podklady potrebné pre vybavenie danej reklamácie, a to do doby,
    než budú dané podklady dodané.
    c) Po riadnom vybavení danej reklamácie predávajúci alebo ním určený subjekt
    vyzve kupujúceho k prevzatiu opraveného tovaru.
    7.11 Nárok na uplatnenie práv reklamácie tovaru zaniká v prípade neodbornej
    montáže alebo neodborného uvedenia tovaru do prevádzky, rovnako ako pri
    neodbornom zaobchádzaní s ním, čiže najmä pri používaní tovaru v podmienkach,
    ktoré nezodpovedajú svojimi parametrami parametrom uvedeným v dokumentácii k
    tovaru.
    7.12 Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za
    vady môže upraviť reklamačný poriadok predávajúceho.
  17. ĎALŠIE PRÁVA A POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN
    8.1 Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny tovaru
    predávajúcemu.
    8.2 Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zaisťuje predávajúci prostredníctvom
    elektronickej adresy sales@i-industry.com. Informáciu o vybavení sťažnosti
    kupujúceho zašle predávajúci na elektronickú adresu kupujúceho.
    8.3 Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o
    nápravu prostredníctvom elektronickej adresy partradesk@gmail.com ak nie je
    spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa
    domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť
    zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 (tridsať) dní od jej odoslania, má spotrebiteľ
    právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektom alternatívneho
    riešenia sporov (ďalej len „subjekt ARS“) podľa zákona 391/2015 Z. z. o alternatívnom
    riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len
    „ZoARS“). Subjektmi ARS sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 ZoARS.
    Návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu môže spotrebiteľ podať spôsobom
    určeným podľa § 12 ZoARS.
    8.4 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho
    riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná on-line
    na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show
    &lng=SK.
    8.5 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá
    pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
    podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa
    týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej
    zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov
    sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka
    sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od
    spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu
    maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
  18. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
    9.1 Svoju informačnú povinnosť voči kupujúcemu v zmysle čl. 13 Nariadenia
    Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní
    osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46 / ES
    (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie GDPR“)
    súvisiacu so spracovaním osobných údajov kupujúceho na účely plnenia kúpnej
    zmluvy, na účely rokovania o kúpnej zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych
    povinností predávajúceho plní predávajúci prostredníctvom informácií uvedených
    v zásadách ochrany osobných údajov zverejnených na webovej stránke
    predávajúceho.
  19. Súbory COOKIES
    10.1 Prevádzkovateľ týmto informuje užívateľa, že spracováva súbory Cookies
    užívateľa, vrátane trvalých súborov cookies, a užívateľ týmto udeľuje súhlas s ich
    spracovávaním na účel uvedený v bode 9.2 obchodných podmienok. Súhlas podľa
    predchádzajúcej vety je udelený na dobu 2 rokov. V prípade, že je nákup na webovej
    stránke možné vykonať a záväzky predávajúceho z kúpnej zmluvy plniť, bez toho aby
    dochádzalo k spracovávaniu súborov cookies, môže kupujúci súhlas podľa
    predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
    10.2 Prevádzkovateľ spracováva súbory cookies Užívateľa k personalizácií obsahu a
    reklám, k využívaniu funkcií sociálnych médií a analýzy návštevnosti. Prevádzkovateľ
    informácie o tom, ako internetový obchod užívateľ používa, zdieľa so svojimi
    partnermi pôsobiacimi v oblasti sociálnych médií, inzercie a analýz.
  20. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
    11.1 Tieto obchodné podmienky ako aj kúpna zmluva sa riadia právnym poriadkom
    Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný
    (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi slovenským právom.
    Voľbou práva podľa predchádzajúcej vety nie je kupujúci, ktorý je spotrebiteľom,
    zbavený ochrany, ktorú mu poskytujú také ustanovenia, od ktorých sa nemožno
    odchýliť, a ktoré by sa v prípade absencie voľby práva inak použili podľa ustanovenia
    čl. 6 ods. 1 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo 17. júna
    2008 o rozhodnom práve pre zmluvné záväzky (Rím I).
    11.2 Ak je niektoré ustanovenia obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné,
    alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého
    zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo
    neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
    11.3 Kupujúci zaslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že si tieto obchodné
    podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.